سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۷

اخبار

تقدیر از رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری توسط فرماندهی بسیج ادارات

بهرام آقاجری فرمانده بسیج ادارات شهرستلان امیدیه: یکی از اداراتی که بیشترین همکاری را با بسیج دارد بهداشت و درمان صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته بسیج از طرف فرمانده بسیج حوزه شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و بسیج ادارات شهرستان امیدیه و با حضور دادستان این شهرستان از رئیس بهداشت و درمان تجلیل شد.

در سومین روز از هفته بسیج ، کریمی دادستان شهرستان امیدیه به همراه مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس مسعود زیدونی رئیس روابط عمومی شرکت نفت و بهرام آقاجری فرمانده بسیج و سایر اعضای شورای حوزه شهید آذری و بسیج ادارات در دفتر رئیس بهداشت و درمان حضور یافتند و به پاس حضور فعال دکتر ناصر مظفری در برنامه های فرهنگی و همکاری بی شائبه با بسیج شهرستان ، با اهدا هدایایی از وی تجلیل به عمل آوردند.

دادستان امیدیه ضمن تبریک هفته بسیج از زحمات مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر کرد و گفت: روحیه بسیجی باعث شور و علاقه بیشتر برای خدمت رسانی می شود و ما این روحیه خوب را در مدیریت بهداشت و درمان می بینیم.

همچنین مهندس درویشی مدیر خدمات و بهرام آقاجری فرمانده بسیج به صورت جداگانه ضمن تبریک هفته بسیج از زحمات دکتر مظفری و عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی در بحث همکاری با بسیج و سایر ادارات تقدیر و تشکر کردند.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید